۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳

مدیرمسئول مؤسسه مطبوعاتی کیهان مطرح کرد؛

ضرورت ادامه راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا

ضرورت ادامه راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا

همدان- مدیرمسئول مؤسسه مطبوعاتی کیهان گفت:باید همچنان، راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا را برای رسیدن به اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی ادامه دهیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین شریعتمداری در سومین گردهمایی پیشکسوتان و یاوران انقلاب اسلامی استان همدان با بیان اینکه ماجرای ما از نقطه‌ای شروع شد که به همت امام خمینی (ره) نسخه انقلاب ناب محمدی به منصه ظهور رسید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی غبار غم، بدعت و بداندیشی را زدود و اسلام ناب را آنچنان که در صدر بود، عرضه کرد.

وی با تاکید بر اینکه با انقلاب اسلامی آنچه از اسلام فراموش شده بود، بازگشت، خاطرنشان کرد: اسلام ناب محمدی ظلم‌ستیز است، اسلامی که ظلم ستیز نباشد، اسلام نیست و به تعبیر حضرت امام (ره) اسم آن، اسلام آمریکایی است.

مدیرمسئول مؤسسه مطبوعاتی کیهان با اشاره به اینکه مادام که ما هستیم با اسلام آمریکایی در ستیز هستیم، ادامه داد: ماهیت‌های ما با هم در ستیز است و این درگیری زمانی تمام می‌شود، یا ما در حاکمیت از اسلام ناب دست بکشیم، یا نظام سلطه از خوی استکباری‌اش کوتاه بیاید.

شریعتمداری خاطرنشان کرد: از روز اول انقلاب، دشمن به دشمنی با علیه کشور ما برخاست، آنها می‌دانند که چه اتفاقی رخ داده که در مقابله با این انقلاب به میدان آمده‌اند.

وی با بیان اینکه از دیگر ویژگی‌های این انقلاب این است که مرز نمی‌شناسد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی برای صدور روادید نمی‌خواهد به طوری که ما در جنگ تحمیلی به فرموده امام خمینی (ره) انقلاب خود را به دنیا صادر کردیم.

مدیرمسئول مؤسسه مطبوعاتی کیهان با تاکید بر اینکه به سبب همین ویژگی‌ها است که دشمن، دست از سر انقلاب برنمی‌دارد، گفت: اگر مدافعان حرم برای امنیت کشور به سوریه نرفته بودند که الان باید پوتین داعشی‌ها را واکس می‌زدیم.

این افراد نامدار اما گمنام هستند

شریعتمداری به نقش شهید سردار همدانی در مقابله با داعش اشاره کرد و افزود: این افراد نامدار اما گمنام هستند، خیلی‌ها نمی‌دانند که این بزرگان چه خدمتی به کشور کرده‌اند.

وی با بیان اینکه این روزها تمام خاک اروپا زیر پوشش موشک‌های دوربرد و نقطه‌زن ما قرار دارد، عنوان کرد: شرایط خطیر است، اما خطرناک نیست؛ ما گام به گام در حال حرکت هستیم.

شریعتمداری با تاکید بر اینکه اگر کسی بتواند افکار عمومی را مدیریت کند می‌تواند رفتار عمومی را در چنگ خود بگیرد، اضافه کرد: شرق و غرب سیاسی با جغرافیایی فرق می‌کند و شعار «نه شرقی نه غربی» به معنای آن است که ما به کشوری وابستگی نداشته باشیم.

مدیرمسئول مؤسسه مطبوعاتی کیهان خاطرنشان کرد: مذاکرات برای لغو تحریم‌ها بود اما هیچ تحریمی لغو نشد در این بین می‌توان نگاهی به اعمال یک‌هزار و ۵۰۰ تحریم علیه کشور سخن انداخت و امروز می‌بینیم، فردی بلاهایی بر سر کشور آورده، بعد رفته کنار ایستاده؛ در حالی که ۱۵۰ هزار میلیارد تومان بدهی برای دولت امروز باقی مانده است.

وی با تاکید بر اینکه باید مراقب بود، چراکه برخی با تکرار حرف دشمن وارد کار شده‌اند، گفت: به راستی این روزها باید همچنان، راه انقلاب اسلامی و نهضت عاشورا را دنبال کنیم؛ عصر عاشورا شیطان، وقتی ندای به یاری طلبیدن امام حسین (ع) را شنید گیج شد که امام چه کسی را به یاری می‌طلبد، کربلا سرزمینی به وسعت همه جهان و عاشورا به عظمت روزهای جهان است و امام فرزندان و یاران آخرالزمانی را به دفاع دعوت می‌کرد تا امروز در عصر خمینی صدای او را شنیدند.

کد خبر 5416465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha